―
Jedno od vodećih
hotelijersko-trgovačkih
društava u Hrvatskoj
Prema ostvarenim prihodima, među vodećim smo turističko - trgovačkim društvima u Hrvatskoj; s više od 75 milijuna eura (570 milijuna kuna) prihoda godišnje.
―
Preko 75 godina
tradicije
Poslujemo u turizmu i trgovini od 1947.
―
Izdašne investicije
od 2009. godine
Poduzeće je u investicijskom zamahu od 2009. godine investiralo više od 200 milijuna eura, a slijedi još investicijski ciklus s minimalno 200 milijuna eura ulaganja. Tijekom investicijskog ciklusa svi objekti su kategorizirani sa 4* i 5* u hotelskoj djelatnosti.
―
1,2 milijun
noćenja
Društvo ostvaruje 1,2 milijun noćenja, a Lošinj 2,4 milijuna noćenja godišnje, što ga čini petom destinacijom po broju noćenja u Hrvatskoj.
―
Najveći smo
poslodavac u regiji
Imamo preko 700 stalno zaposlenih djelatnika, ljeti dodatno zapošljavamo oko 800 sezonskih djelatnika. Od 2009. zaposlili smo više od 350 djelatnika (na neodređeno i određeno vrijeme). Poslujemo, investiramo i zapošljavamo isključivo na otocima Lošinju i Cresu.
―
Članice
Jadranka
grupe
Jadranka d.o.o. predstavlja korporativnu maticu koja u svom 100%-tnom ili većinskom vlasništvu ima više društava-kćeri čije poslovanje konsolidira. Među društvima kćerima su: Jadranka turizam d.o.o. (brendovi Lošinj Hotels & Villas i Camping Cres & Losinj), Jadranka trgovina d.o.o. (brend Maxi Market) i Kamp Slatina d.o.o. i dr.
―
Jedinstveno
mjesto
luksuza
Bavimo se hotelijerstvom i ugostiteljstvom kao primarnom djelatnošću (s godišnjim prihodom od 40 milijuna eura). Društvo posjeduje i upravlja sa šest hotela (svi kategorije 4* i 5*) i mnogim vilama u tri odvojene i posebno pozicionirane hotelske zone u Malom i Velom Lošinju. U zoni Čikat nalaze se luksuzni hotel Bellevue 5* i Boutique Hotel Alhambra & Villa Augusta 5*; u zoni Sunčana uvala smješteni su Wellness Hotel Aurora 4* i Family Hotel Vespera 4*, a u zoni Punta u Velom Lošinju smješten je Vitality Hotel Punta 4*. Hotel Helios, koji se također nalazi u zoni Čikat, trenutno se koristi kao hotel za smještaj zaposlenika.
Nudimo jedinstveni model turističkog proizvoda - spa&health. Svi naši hoteli imaju wellness i spa zone (u velikim hotelima su vrlo izdašne površine, više od 2.500 m2). Spa&health ponudu, osim biranih kozmetičkih i spa tretmana, čine i preventivni (light) zdravstveni programi usmjereni na zdravi život (vježbe disanja, grupne i individualne vježbe pod vodstvom kineziologa, tretmani pod vodstvom fizioterapeuta, preventivni pregled liječnika specijalite (internist i pedijatar), nutricionističko savjetovanje, korištenje lokalnih ljekovitih bilja i mora u tretmanima).
Gosti naših vila na raspolaganju imaju jedinstvenu, personaliziranu uslugu u vidu privatnog batlera i kuhara koji će ispuniti svaku želju.
Pored navedenog, upravljamo s 11 vrhunskih à la carte izvanpansionskih objekata (restorani i caffe barovi). Uz izniman luksuz i vrhunsku personaliziranu uslugu, posebnost Grupe leži u gourmet ponudi, odnosno jedinstvenom sustavu nabave namirnica, koji se temelji na izvornosti, lokalnom porijeklu i dostupnosti, ovisno o sezoni, berbi ili ulovu. Grupa Jadranka surađuje s obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima (OPG) diljem zemlje te je na taj način okupila domaće proizvode najviše kvalitete te ih implementirala u ponudu. Redom je riječ o OPG-ima koji razvijaju prirodni i uravnoteženi uzgoj, čiji proizvodi nose eko certifikate.
Najmanja, ali najbrže rastuća, je kamping djelatnost koja godišnje ostvaruje 10 milijuna eura prihoda. Upravljamo s četiri kampa na otocima Lošinju i Cresu: family kampovi Čikat 4* i Slatina 4*, naturistički kamp Baldarin 3* i kamp Bijar 2*. Kamp Čikat, jedini u Hrvatskoj, ima i aquapark.
Osim ugostiteljske, izrazito je značajna i trgovačka djelatnost s godišnjim prihodom više od 25 milijuna eura. Raspolažemo veleprodajnim objektima, objektima za pripremu i proizvodnju hrane (pekara, slastičarnica, mesnica) te s preko 20 maloprodajnih objekata na cresko-lošinjskom arhipelagu.